reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

reklama

Úvahy

O čom je manželstvo II.

Andrea Vaňová

O čom je manželstvo II.

Zase som to nevydržala...nikdy to nevydržím. Celú omšu, celý štátny obrad, celú svadobnú ceremóniu si hovorím, veď o nič nejde a keď stojím pred tou nádhernou nevestičkou, s krásnym vinšom, ktorý mám pripravený (včera mal byť dokonca v nemčine)....vždy sa rozplačem.

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 462x
Tak ako je to vlastne s tou samostatnosťou?

Andrea Vaňová

Tak ako je to vlastne s tou samostatnosťou?

Človek je typ spoločenský. Síce niektoré typy ľudí veľmi radi a silou-mocou prehlasujú, že sú výsostne samostatné a nikoho k spokojnosti či plnosti života nepotrebujú, ale osobne si myslím, že je to len taká maska. Samostatnosť nado všetko. Dnes je moderné a „in“ byť vysoko nezávislým a samostatným. V každom smere.

  • 20. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 191x
Vyzliekanie žien

Andrea Vaňová

Vyzliekanie žien

Práve sa priznala ďalšia princeznička pre milionára že nafotila nejaké fotky, za ktoré sa hanbí a ja len tak rozmýšľam že čo to je za svet....

  • 19. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 356x
  • 56
Krémovanie so zázračným efektom

Andrea Vaňová

Krémovanie so zázračným efektom

A už je to tu!!! Jar prišla, leto sa blíži, sukne sa mihajú po uliciach a kozmetické firmy spustili ďalšiu marketingovú stratégiu na lanárenie zákazníkov - či zákazničiek - na zázračné krémy.

  • 11. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 357x
  • 9
Nebo v Bratislave

Andrea Vaňová

Nebo v Bratislave

alebo: Ako neznášam Bratislavu alebo: Ako si Východniarka zvyká v Bratislave alebo: Čo je v Bratislave najškaredšie ...

  • 23. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 380x
  • 16
reklama
U kaderníčky

Andrea Vaňová

U kaderníčky

U tej je mi vždy fajn. Moja kaderníčka je taká milá, stredne-mladá pani, ktorá je veľmi šiková, strihá rýchlo, cenovo je prijateľná, vždy mi narhne trochu zmenený strih vlasov, má krásny malinký salón a jediná nevýhoda je že sa u nej čaká asi tak dva týždne, kým človek príde na rad. Ale aj na tom si už zvykla.

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 285x
  • 2
Prečo nechcú rodičia darčeky

Andrea Vaňová

Prečo nechcú rodičia darčeky

Možno to poznáte tiež. Je to stále také zvláštne pre mňa. Každý rok ten istý scénar: čo tak asi dáme rodičom pod stromček....otázka ľahká, odpoveď zdá sa stále ťažšia a ťažšia.

  • 21. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 427x
  • 3
Som či nie som študentka???

Andrea Vaňová

Som či nie som študentka???

No, tak mám znova dilemu. A hľadám na ňu odpoveď. Nakoľko kladiem často otázky, na túto jednu dostávam aj veľa odpovedí. Tie odpovede sú ale rôzne....a ide pri tom stále o tú istú vec.

  • 16. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 207x
  • 5
Rozhovory medzi otcom a dcérou I.

Andrea Vaňová

Rozhovory medzi otcom a dcérou I.

Hĺbka, rozsah, emocionalita, sila a vážnosť týchto rozhovorov sú vždy silné a také zvláštne. Ak toto číta otec, asi vie o čom hovorím, ak toto číta dcéra, možno ešte nevie o čom hovorím. Aj ja som zistila len včera, aké krásne puto je medzi mnou a mojím ocinom... Puto ktoré teraz obaja prežívame na diaľku.

  • 26. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 069x
  • 3
Pokuty pre televízie a slušnosť....

Andrea Vaňová

Pokuty pre televízie a slušnosť....

tak, toto bude môj súkromný názor na to čo si o tom myslím. Rozmýšľam či taká jednomiliónová, dvojmiliónová, trojmiliónová...a tak ďalej niekomu pomôžu v tom, aby tie televízie naozaj vysielali slušné veci.

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 945x
  • 1
reklama
Novembrové svetielkovanie

Andrea Vaňová

Novembrové svetielkovanie

keď som bola malá, stačilo prilepiť tvár na okno detskej izby

  • 30. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu