reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

reklama

Vytrvať

Stratená topánka

Andrea Vaňová

Stratená topánka

Dnes som po ceste domov bola svedkom jednej celkom milej udalosti. Teda, pravdu povediac, iba jej druhej polovice. Stála som na zastávke MHD a čakala na spoj, ktorý by ma odviezol domov. Prvý autobus, krorý prišiel aj pekne zabrzdil a nakoľko som stála pred jeho zadnými dverami mohla som si veľmi dobre všimnúť, že pán, ktorý vystúpil, akosi kríval. Pritom na nohe nemal sadru – akoby som si myslela, že má nohu zlomenú a ani nemal zdravotný problém, žeby bola jeho pravá noha kratšia ako ľavá. Tento pán – si prišiel pre svoju pravú topánku.

  • 27. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
Uslzený smiech a pes Cézar

Andrea Vaňová

Uslzený smiech a pes Cézar

Včera bol pre mňa taký neobyčajný deň, utorok, zdravotný stav sa mi zlepšil, skúšku v škole som snáď urobila. Aj tak mi bolo nejako zle, nič moc nálada, a nevyšlo všetko tak ako som si predstavovala v posledných dňoch, malá depka narastala. Šla som sa radšej poprechádzať po bratislavskom Slavíne.

  • 17. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 941x
Ako som získala osobnú bankárku

Andrea Vaňová

Ako som získala osobnú bankárku

Bol to zážitok nad zážitok. Bola som rada že som ten hovor ukončila aj keď - možno by sa niektorí na mojom mieste veľmi tešili. Začalo sa to pred šiestimi rokmi - vtedy som si v banke založila klasický bežný účet.

  • 24. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 308x
  • 9
Keď zabúdam, že všetko je relatívne...

Andrea Vaňová

Keď zabúdam, že všetko je relatívne...

alebo rozhovory otca a dcéry II.

  • 2. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 852x
  • 0
Č ako čakanie

Andrea Vaňová

Č ako čakanie

na hocičo, na hocikoho, na zvýšenie platu, na dobré jedlo, na prídel, na spoj, ktorý mešká, na lásku na celý život...na milión vecí sa dá čakať...

  • 23. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 1
reklama
"O" ako otázky

Andrea Vaňová

"O" ako otázky

napadli ma za ostatných 25 rokov:

  • 5. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
Ako sa ide po sviatkoch do práce

Andrea Vaňová

Ako sa ide po sviatkoch do práce

No nič moc teda....preletelo mi hlavou o 6,25 keď zvonil mobil alias budík. Ostatné tri dni som ho používala naozaj minimálne a už vôbec nie na budenie....

  • 27. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 816x
  • 0
Ako som bola au-pair III.

Andrea Vaňová

Ako som bola au-pair III.

nedeľa večer, tuším 7. október 1998. Prechod hraníc v pohode, kam idete, čo veziete, tiché nesmelé úsmevy keď nás pustili v pohode ďalej....nie trapas na hranici sa nekonal, ani colníci nás nevysadili z vlaku. Prešli sme za hranice a hľadali sme v sebe odvahu. Ja - vážne odísť na dlhší čas od rodiny, ocino ako zástupca rodiny - nechať ma v cudzom svete samú ako prst.

  • 7. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 1
Ako som bola (sme boli) au-pair II.

Andrea Vaňová

Ako som bola (sme boli) au-pair II.

takže kde som  včera skončila? Teda druhý rok som znova neúspešne skúšala na vysokú školu slovenskú sa dostať. Nemala som tlačenku, nevedela som dobre, takma nevzali.

  • 30. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 320x
  • 4
Koniec a začiatok alebo moje zlepšováky

Andrea Vaňová

Koniec a začiatok alebo moje zlepšováky

dnes je 30. novembra, to znamená že som úspešne prežila najdepkovatešjí mesiac v roku. Aspoň pre mňa.Snažila som si túto skutočnosť nepripúšťať k srdcu ale veľmi mi to nepomohlo. Už začiatkom novembra som iniciatívne...

  • 30. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 1
reklama
Ako som bola (sme boli) au-pair I.

Andrea Vaňová

Ako som bola (sme boli) au-pair I.

pôvodne som mala krajšie pomaturitné úmysly....au-pair nebola práca za ktorou by som sa šla zodrať a navyše bola ňou každá druhá baba...ale keď prišla taká možnosť prečo ju nevyužiť? Začalo sa to celkom nevinne....

  • 29. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 0
Ťažké rozhodnutia

Andrea Vaňová

Ťažké rozhodnutia

neznášam ťažké rozhodnutia, neznášam keď sa už-aj strašne rýchlo a záväzne  musím rozhodovať a nevidím a ani netuším kam ma to zavedie....

  • 23. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 896x
  • 4
výlet prvý

Andrea Vaňová

výlet prvý

sme sa vzali, že ideme Modra - Pezinok prejsť...

  • 30. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 0
ako som si hľadala prácu

Andrea Vaňová

ako som si hľadala prácu

ak už niekto zažil pocit a stav duše že z terajšej práce, ak nejakú má,musí bezpodmienečne odísť, asi ma veľmi ľahko pochopí...

  • 24. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 350x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu