reklama

Keď sa u nás pozerá hokej

...aj vtáčiky prestanú čvirikať. Ja - vycvičená po dvoch rôčkoch v spoločnej domácnosti s manželíkom radšej len žehlím, alebo len pozerám s ním, alebo len niečo iné. Stav len  znamená bez rozprávania.Tento stav sa mi oplatilo dodržiavať aj pri prehľade športu za uplynulý deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vzhľadom na fakt, že som zaregistrovala viacero príspevkov o hokejovom zážitku z dnešného večera, ktorý práve prebieha za mojim chrbtom, rozhodla som sa pootvoriť virtuálne dvere našej domácnosti.

1. cesta z práce a ostatných koníčkov je mimoriadne svižná a rýchla, bez zbytočných, iné dni normálne vykonateľných staníc, ráno sa do práce aj z tohoto dôvodu ide autom a nie MHD aby sa sledovač vyhol spomaleniu v dobravných prostriedkoch podvečer.

2. vchod do bytu spôsobom "čau pusa", letmá pusa na čelo (LEN!!), neumytie rúk, kde je ten ovládač???????, neprezlečenie prišlého sledovača, "pozriem si teraz hokej, dobre??" a už sedí v kresle pred telkou. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. napriek veľmi flegmatickej povahe môjho spolubývajúce (a zároveň manžela v jednej osobe) sa po prvom góle ozve hurónsky rev. V duchu si myslím, čo tým mužom je, šak gól jak gól, chlieb nezlacnel, ale svoje myšlienky si radšej nechám pre seba... Keď baby híkajú nad bábätkami kamošiek, nad svetríkmi vo výkladoch, ktoré by si tak rady kúpili...., tiež sa chlapi čudujú, čo tým ženám je...

4.ozveny podobných revov sa ozývajú nielen z "našej" bytovky, ale aj z protiľahlej slušnej kaviarničky, v pondelok dokonca aj z domov na našej ulici. Ani telku sme nemuseli pozerať a vedeli sme koľko vedieme, ale túto moju elektrinuzlepšovaciu ideu spolubývajúci sledovač zamietol nechápavým pohľadom asi ako " to fakt si myslíš že sa budem spoliehať na rev od susedov aby som vedel kedy sme dali gól...???!!! "

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5.po nevsietení gólu do susedovej bránky ani na konci druhej tretiny sa tiahlym krokom sledovač odplíži do kuchyne, pre druhú fľašu piva. Po pár krokoch - nezaplatiteľná výhoda flegmatickej a vždyspokojnej povahy, ktorú nič nezarmúti - sa ale nálada znova dostáva na klasický optimistický level a prejavuje sa húkaním do práznej fľaše. Mami - ako keď si mi ukazovala ako sa v záhradke plašia krtkovia, keď vietor fúka do prázdnej fľaše, zastoknutej do cibuľovej hriadky. Hú-húúú-húúúúúúúúúú... šušťanie v kuchyni naznačuje že sledovač maškrtí, dnes momentálne na parenici.

6. zásadne - ešte vždy nechápem - sa nevečeria teplá večera. A dámy - u nás sa v ten deň ani nepožaduje. Dnes už vôbec... Výnimočne sa otvára v našej kuchyni samoobsluha a sledovačovi bohato postačujú Tortillové čipsy a salsa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

7. po ukončení zápasu - je jedno či sme vyhrali, alebo prehrali - ozaj obidvujem ako sa mužom nálada nezmení tak, aby sa "akože celý svet šiel zrútiť a daj mi pokoj už je celý večer v háji, prehrali sme, čo nesleduješ???" na mňa sledovač milo usmeje, poď miláčik, ideme konečne na tú prechádzku a séria božtekovania pokračuje a plynie.

8.nech žije šport:-))

p.s. ja nie som športové drevo a držím chalanom palce nech tú Kanadu natrieskame!!!!!

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu