reklama

Koniec a začiatok alebo moje zlepšováky

dnes je 30. novembra, to znamená že som úspešne prežila najdepkovatešjí mesiac v roku. Aspoň pre mňa.Snažila som si túto skutočnosť nepripúšťať k srdcu ale veľmi mi to nepomohlo. Už začiatkom novembra som iniciatívne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

... napísala list Ježiškovi, začala som sa ako malá tešiť, že všetko čo si tam napíšem, a čo môj manžel zoženie, pekne aj dostanem.

Bod číslo dva: kúpme si v novembri aj vianočný strom aby sme už mali predvianočnú atmosféru. Tak toto mi neprešlo, vraj je to nepodarený nápad a strom (síce v kvetináči) by nám načisto vyschol. A čo ja viem čo ešte......

Bod číslo tri: súpis mien známych a kamarátov, kamošiek, spolužiakov, ktorí dostanú na Mikuláša krásnu čižmičku. Mám ich vystrihnutých a predpripravených na ušitie asi 32, vianočné látky, zlaté stužky, vlnovky a nite mám nakúpené. Fakt mám z toho radosť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bod číslo štyri - ešte stále sme v novembri?- zoznam rodinných príslušníkov a priradenie vhodných darčekov, prerozdelenie úloh v našej dvojpočetnej domácnosti, kto čo zariadi, kúpi a vybaví....toto sa zrejme realizovať nebude lebo sme tak málo spolu s mužom, že všetko chceme robiť spolu a obzvlášť nakupovať darčeky.

Snažila som sa preniesť pomocou týchto milých činností aspoň psychicky do decembra, ako je mojim dobrým zvykom, veľmi rada preskakujem nepríjemné dni, udalosti, snažím sa ich obísť a prekabátiť.

Včera večer dážď cupital a plieskal o naše okná a pomyslela som si že pánko November silou-mocou nechce odísť a dokazuje že je tu, že hmly tu budú aj keď ho December vytlačí a že on, jedenásty, je najsilnejší.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A potom kým som zaspala ma napadlo že by som už konečne mohla brať život tak ako ide, nesnažiť sa ho zmeniť podľa seba lebo som už veľká.

Pomyslela som si na chorých ľudí, ktorím stačí že sa prebudili, ktorí celý deň nehybne ležia na posteli, možno v nemocnici, možno v ústavoch, možno deti v detských domovoch ktoré sú samé.

 A že oni sa nemôžu povzbudzovať tým, že škaredé hmlové dni s niekým strávia.....a začala som si vážiť aj hmlu, ktorou môžem ráno prejsť aby som sa dostala do práce, aj vietor, dážď a sneh v jednom momente, aj kopec vody na uliciach, aj oplieskané nohavice od blata....lebo viem, že stále mám dosť vecí a príležitostí prežívať život bez toho aby som vymýšľala len a len zlepšováky. A že by som konečne mohla prestať očakávať darčeky....(viem že toto mi ešte pár rokov nehrozí...žiaľ....priznávam sa)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím že sa to raz naučím.

Všetkým pekný deň, nech ste kdekoľvek, nech robíte čokoľvek. Život je predsa len krásny.

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu