reklama

Obedňajšia prestávka

jeden z tých bodov, na ktoré sa strašne teším. Konečne sa najem a vyvetrám hlavu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

tak aj dnes...

Nakoľko sedím v kanclíku denne (len) 9 hodín obedňajšia prestávka je veeeeeeeeľmi potrebná.

Ibaže na ňu máme len 30 minút. Neviem ako vy, ja sa do nej veľmi ťažko "zmestím".

Musím sa vychystať, odpísať, zísť na prízemie pomalým výťahom, prejsť na najbližšiu križovatku, počkať na zelenú, poprepletať sa pomedzi 587 chodcov ktorí sú cez obed na tejto bratislavskej ulici von... vojsť do budovy "B", počkať si na výťah, uloviť v ňom "flek", vyviesť sa ním, vystúpiť, zaútočiť na príbory a taniere a ešte aj poháre s nápojom a hľadať miesto.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sedím, naberiem si polievku, väčšinou som taká hladná že ju zajem chlebom, a potom...nastáva desať minúť čakania na čašníka....dnes mu to trvalo dokonca 15 minút...

Rátate? už sme az polovicou obedňajšej prestávky!!!

Čašník príde, vypýtam si. Palacinky, nie tie už dnes nie sú, ani to hovädzie s ryžou, tak tretia varianta....áno tú máme. Tak slušne sedím , tvárim sa že vôôôôôbec nie som hladná, prekladám príbor a pohár s nápojom po stole, konečne idea nie, to nie je pre mňa pre tých čo prišli za mnou..smola.

Ide druhý, áno ten má moje jedlo.

Som taká hladná že na jedlo zaútočím prvou kozmickou. Konečne som najedená. Lenže....najedená vôbec nie som. Ako je dobrým zvykom som ešte stále hladná...poznáte to? že? normálny stav...No nič, nemíňam na sladkosti, nejak ten žalúdok najedený ale hladný dnes oklamem. (Napijem sa vody...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Výsledok dnešnej naháňačky: na obede sme dnes boli o 10 minút dlhšie, so zovretým hrdlom sme sa uponáhľané aj s kolgyňou Maťou (ktorá si vyvrtla členok a teda kríva) vrátili naspäť a tŕpli sme či nás šéf privíta svojim prísnym zrakom.

Uf nebol tu, šiel na obed...akurát jeho nikto nekontroluje a tak sa nemusí stresovať či to stihne.

Môj muž povedal, že ma bude radšej šatiť ako živiť. O tom, kedy ma je lepšie živiť ako šatiť napíšem nabudúce:-)

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu