reklama

Hurá piatok

už dlhší čas zisťujem že žijem vlastne iba pre piatky. a pre víkendy nasledujúce po nich...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Začalo sa to ešte na strednej, keď som straaaaašne zamilovaná čakala na piatok ako na spasenie, lebo môj frajer sa vrátil zo školy a piatky sme sa vídavali. Síce len dve či tri hodiny ale ja som od pondelka mala zrátané presne minúty a hodiny ktoré nás delia od seba. Na každý deň som mala pripravený "zlepšovák" ktorý som si toľko krát opakovala a presviedčala sa o tom že je správny, až sa mi každý deň zdal byť kratučký. Nejako takto som si to vymyslela vtedy:

Po - to máme len sedem hodín v škole, to znamená že autobus o 14,40 stíham a o tretej som doma - pozitívum

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ut - tuším nám prichádzala domov Slovenka - časopis čo mala mamka predplatený - pozitívum Str - to je už stred týždńa - pozitívum ( ach.....keď sa tak na to teraz dívam)

Str - šesť hodín v škole, túlačka s babami po meste - pozitívum

Štv - už zajtra sa uvidíme - úžasné pozitívum

Pia - bol "den všech zázrakú"

Potom tá láska pominula, som sa zaoberala niečim iným ako rátaním piatich dní. Dnes, s odstupom času, keď som zamestnaná a pracovný týždeň je dlhý....a žiadne zlepšováky nepomáhajú si od pondelka pripravujem plán na víkend. Pre mňa by bolo ideálne - a to som sa snažila aj presadiť ale nevyšlo mi to... keby sa víkend začínal už v piatok o 12,00 a končil by v pondelok o 11,59 to znamená že by sme o jeden celý deň mali viac víkendu. Teraz nemáme v pondelok "len" sedem hodín, lebo v kancelárii sedím "len" 9 hodín, maximálne ideme s Majou 1 a Majou 2 na štrúdľu a kafé do našej obľúbenej kaviarničky, v utorok mi neprichádza žiadny časopis ale na rakúskej tv stanici ide kriminálka, v stredu je nejaká romantika v telke, tak aspoň trochu pookrejem, a keď nie tak drahý má pracovný deň výnimočne len do 17,30 hurá môžme sa špacírovať alebo k niekomu navtírať na návštevu:-)) , no a vo štvrtok už treba nachystať turistické mapy alebo sa aspoň začať baliť ( keď ideme napr.k rodičom na východ) a piatok treba už utekať na vlak... A je tu víkend... A od pondelka zasa to isté alebo veľmi podobné (aby som nevyzerala ako nejaká, čo každý týždeň robí to isté na ) "približovanie" víkendu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ako si týždeň krátite vy?

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu