reklama

Tak čo ďalej, môj zlatučký T-Mobil? - pokračovanie

Na doplnenie a upresnenie niektorých informácií krátko pokračujem v mojom skvelom zážitku s ružovým operátorom. Pridávam možnosť diskusie, nakoľko niektorí z čitateľov vyjadrili túžbu podeliť sa s podobnými zážitkami. Nech sa páči...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Krátke zhrnutie:

- v spoločnosti T-Mobile Slovensko, a.s. som si dovolila reklamovať faktúru v sume ca. 5.000.-SKK lebo sa mi vôbec nepozdávali naúčtované položky. Obsahujú totiž množstvo podozrivo drahých SMS, účasť v súťaži o Mercedes BENZ a pripájanie na WAP.

  • reklamácia z mojej strany bola založená na tom, že som si nie vedomá účasti v súťaži, ani zasielanie SMS (cena jednej bez DPH je 83,20 SKK)a už vôbec nie WAP pripojenia. V tom čase som už nejaký čas, minimále dva roky, používala starý typ telefónu NOKIA, z ktorého sa mi nikdy nepodarilo WAP spojenie uskutočniť. Hoci sme to cielene viacerí z rodiny skúšali, displej mobilu vždy hlásil že "nemám oprávnenie k WAP pripojeniu".

 - odpoveď spoločnosti znela, že som sa súťaže zúčastnila (to by ma ale skutočne zaujímalo, ako môžem robiť niečo, o čom neviem a popritom som celý mesiac bez vážnych zdravotných problémov typu straty vedomia atď.) ALE že za to množstvo odoslaných SMS mám nabité T-Zones konto, z ktorého môžem nazhŕňaný kredit míňať zasielaním SMS.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • ako som zistila, T-Zones konto som nieže nemala aktívne ale ani som ho nikdy nepoužívala. Vŕtalo mi to v hlave a tak som si pred niekoľkými hodinami to konto zriadila. Neviem či som urobila dobre, ale stav TZK, teda T-Zones kreditov, je nulový, prázdny, bez nabitého kreditu.

Kde je chyba? Mýli sa pracovníčka služieb zákazníkov, ktorá mi tvrdí to, čo vôbec nie je pravda alebo je pravda niekde inde? Dá sa u Slovenského spotrebiteľa nájsť pravda? Len zmenou operátora??

 Ako ste podobný prípad riešili vy? Som zvedavá na vaše zážitky.

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu