reklama

Tak čo ďalej, môj zlatučký T-Mobil???

Čakala som štyri mesiace, kým sa s verejnosťou podelím o zážitok, pri ktorom mi tlak stúpa a stúpa a ... stúpa.

Písmo: A- | A+

Už nejaký ten mesiac žijem za hranicami Slovenska. Len hen - v Čechách ale predsa si na niektoré veci dávam pozor: na mobile si nikdy nenechávam "automaticky voliť sieť operátora"a ani nič podobné. Svoj slovenský mobil nosím so sebou a každé ráno na ňom mám SMS zo slovenskej banky, ktorá hlási stav financií - ako mnohím z vás. Ak som cez víkend na Slovensku, obovlám rodinu a pár známych - rozhovory sú presne vyrátaných mojich 55 paušálových minút. Tento scénar sa opakoval 8 mesiacov. Až kým...

Mesiac júl 2007 bol výnimočný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Manželovi som so spokojným úsmevom hovorila, že po návrate na Slovensko si síce nájdem faktúru odT-Mobilu ale nič na nej naúčtované nebude - okrem môjho paušálu 55Viac. Celý mesiac som na Slovensku totiž nebola, slovenský mobil - tak ako iné mesiace - som v Čechách nepoužívala a každé ráno som pekne prečítala a vymazala SMS o stave bežného účtu. Aké však bolo moje zdesenie, keď mi v auguste prišl fakútúra na takmer 5.000- korún !!! Skoro ma porazilo!!! Smiešne? Pre mňa nie. Nemávam "bežne" účet za mobil v tisícoch a mobil ani nepoužívam na nič iné ako na pár SMS a pár telefonátov. Na faktúre však okrem paušálu bolo naúčtovaných takmer 3.000 korún za zasielanie SMS cez web, konkrétne cez akýsi portál T-zones, ďalej akési WAP pripojenie a ďalšie blbosti. Ale - povedala som si, budem slušná a slečinke v kontaktnom centre v Poluse neodtrhnem hlavu ale slušne u nej budem reklamovať danú faktúru. To sa aj stalo, slečinka napísala, že A.V. reklamuje faktúru číslo to a to a že si nie je vedomá využívania WAP a PAP a ŇAP služieb T-Mobilu. Podpísala som to s čistým svedomím a ....šla na dovolenku. Ešte som sa nezabudla opýtať, či náhodou omylom nemám (hoci som vedela že nemám) aktivované nejaké služby, o ktoré nemám záujem, typu WAP a podone. Slečinka v ružovej blúzočke odpovedala na moje otázky negatívne, zaželala pekný deň a porúčala sa. Pekne som sa jej poďakovala a odpochodovala som.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pár dní sa samozrejme nič nedialo, ja som predmetnú faktúru listovala denne niekoľkokrát, hyponotizovala z každej jednej strany a snažila som sa zistiť, čo sa vlastne stalo... O mesiac prišla odpoveď, že je to všetko môj problém, lebo som sa zúčastnila súťaže o Mercedes BENZ a poslala som niekoľko veľa SMS správ, z ktorých každá je účtová vo výške 83, 20 SKK bez DPH a že som sa niekoľkokrát pripájala cez WAP. (Ospravedlňujem týmto pádom svoju počítačovú a mobilovú negramotnosť...ja dodnes neviem, čo je to WAP). Pani zo služieb zákazníkov mi poslala pekné poďakovanie, že využívam služby, napísala odôvodnenie a vraj som si touto súťažou (o ktorej dodnes netuším) nabila internetový účet a na ňom kredit, z ktorého môžem posielať SMS správy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ja som samozrejme nelenila, a ešte viac rozčúlená bezmocnosťou, ktorú dnes spotrebitelia po niekoľkoročnej vernosti operátorovi zažívajú, napísala odpovedný list - samozrejme s niekoľkými objektívnymi dôvodmi a vysvetlením, že určite ide o omyl, lebo som si sto pro istá, že nič, čo mi na faktúre okrem paušálu bolo naúčtované, som ja osobne neurobila. Bez zbytočných emócií som napísala slušný list.

A viete čo? No čo asi, nič:-) Dostala som znova obligátne poďakovanie, že stále využívam služby ružového operátorka, a že sa ale mýlim lebo všetko, mi naúčtovali je PRAVDA pravdúca, div divúci. Som obklopená faktúrou, dvoma mojimi sťažnosťami a dvoma krásnymi odpoveďami z T-Mobilu. A samozrejme naštvato - rozčúlená, lebo nemám šancu sa dovolať pravdy. Aj keby som šla na detektor lži (ja by som tam fakt šla!!) a moje odpovede by potvrdili , že faktúra na danú sumu je vystavná neoprávnene - čo si môžem? Fúkať. Pretože ako spotrebiteľ a koncový zákazník som absolútne v menšine - ak sa to tak dá povedať - a s mojimi problémami sa môj milovaný operátor naozaj nebude zaoberať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fajn, môj zlatý, skutočne nádnerné. Nejde mi ani tak o tých 5000 korún, hoci....vedela by som ich minúť aj zmysluplnejšie. Ide mi o princíp. Ide mi o to, ako dlho sa so mnou, a možno aj s vami, obrovské koncerny a operátori ešte budú hrajkať.

Kým si nenájdem nového operátora, ktorý sa o mňa snáď bude starať o kúsok zodpovednejšie. A ktorému moje sťažnosti (podľa mňa opodstatnené, lebo nie som si vedomá žiadnej účasti v súťaži ani pripojení ani ničoho z čoho ma T-Mobil "obviňuje" ) vedomá.

P.s.: dala som si tú námahu, a klikla na www.t-zones.sk kde som skúsila hľadať to moje nabité konto. No a našla som nejakú osobnú zónu, do ktorej sa dostať neviem, lebo potrebujem akési heslo. Keďže ho nepoznám, netuším, ako je možné, že som v lete toto konto používala a nabíjala ho...

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu