reklama

Pár vločiek (nádeje)

alebo o tom, čo sa deje v Stovežatej, kým v Košiciach pristane modrobiele lietadlo...

Písmo: A- | A+

Tých osem dní ubehlo veľmi rýchlo, predovšetkým preto, lebo päť z nich som presedela v práci. Blížil sa čas odchodu, v jej prípade odletu, a nervozitu sa nedarilo zamaskovať. V januári pre snehovú kalamitu zavreli pražské letisko Ruzyne, tentokrát sa mi takýto scénar zdal ako vo sne...

"Bojíš sa?"

"Nie..."

"Neverím:-)"

"No, nebojím sa, ale hlásia sneh a..."

"No tak tomu neverím, určite z tohoto dažďa nezasneží, neboj, choď sa dobaliť"

O 17.00 sme sa pohli smerom k letisku a o 20.12 som dostala krátku správu, že lietadlo doletelo do Košíc bez problémov s malou ironickou poznámkou v texte, koľko už v Prahe máme snehu. Hlasno som sa zasmiala a ďalej sledovala večerný program.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O tri minútky, keď som chcela vyvetrať malinkú obývačku, som podstatne hlasnejšie zvrieskla na manžela "poď sem!!!" a nechápavo som krútila hlavou...na pražských strechách sa to belelo. Snehom. Prvým.

Do rána boli Hradčany biele ako z rozprávky...nádherné.

Martin na bielom koni to výnimočne skvele načasoval:-)

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu