reklama

Pokuty pre televízie a slušnosť....

tak, toto bude môj súkromný názor na to čo si o tom myslím. Rozmýšľam či taká jednomiliónová, dvojmiliónová, trojmiliónová...a tak ďalej niekomu pomôžu v tom, aby tie televízie naozaj vysielali slušné veci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

ako ja som z toho niekedy vážne hotová. Spravodajstvo jednej telky ani vôbec nepozerám, a keď náhodou ( v nádeji že či sa nepolepšili - áno som naivná ) tak sa snažím za každou vetou vidieť politiku...a keď sa nesnažím...tak ju tam aj tak cítim. Asi tak ako všade. Ale rozmýšľam prečo nevedia byť slovenské televízie slušné. Myslím teraz tie komerčné....

"Narvime" to tých šou a niešou všetko..........úplne všetko........veď ako hovorca jednej z nich povedal, toho kto má občiansky preukaz, toho to nepokazí....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No tak ako-to čo je za odpoveď?....to čo sú za vyjadrenia? Slováci nevedia byť slušní? Nevieme byť slušní k divákom, k susedom, k mamičke s kočíkom ktorej radšej nepomôžeme nastúpiť do autobusu-trolejbusu-električky a tvárime sa že ju nevidíme? Šak nech si poradí sama....

Nevieme byť slušní v obchode? Musíme si stále pýtať paragóny? Lebo automaticky ich vo väčšine podnikov nedajú? - aspoň moja skúsenosť....z 10 obchodov som ich v deviatich musela pýtať a tri boli úplne zlé:-(

Nevieme byť slušní, celkom jednoducho slušní, v médiách? To budeme vysielať aj umieranie o chvíľu v priamom prenose????

Jednoduchá slušnosť.....doma, na ulici, v telke...a všade.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja sa niekedy hanbím že som Slovenka, a je mi z toho strašne smutno. Mám dojem že Slováci predajú všetko, všetko čo sa dá aj nedá predať, keď vidia kopec peňazí ktoré za to môžu dostať... prosím vyveďte ma z omylu.

Vážne. Nehanbím sa za to že patrím k Slovensku, milujem našu krásnu krajinu, milujem dobré srdcia ľudí, ale hanbím sa niekedy za to že niektorí ľudia si nevážia tých okolo, prírodu, životné prostredie, tých najbližších a - divákov.

Úplne jednoduchá a samozrejmá slušnosť...

Tie jednoduché veci sú asi najťažšie.

:-(

Andrea Vaňová

Andrea Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  91
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prispieva na miriam.sk a symbolicky do rodinného rozpočtu Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSto vežičiekVytrvaťHobbyJaskyneSúkromnéÚvahyVýletíkyRodičovské

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu